HTML

Rent a car roulette

Munkám sok utazással jár, így sokszor bérelek autót idegen országokban. A cég ugyan csak a kompakt kategóriát engedélyezi nekünk de kis szerencsével és mivel elég sok pénzt hagyok a kölcsönző társasságoknál lehetőségem van más, adott esetben nagyobb kategóriás autókat is kipróbálni. Ezen az oldalon a véleményem osztom meg veletek ezekről az autókról és a helyekről ahol vezettem őket.

Friss topikok

  • Aszti: Ebben igazad van, hogy nem egy erőművész, de a VW levette a gyártósorról, és helyébe 1,2 TSI 105 L... (2009.09.12. 15:41) Na végre tényleg én...
  • .:Danka:.: nem gondoltam h ilyen jó járgány egy Merci. Mikor jöttünk haza a csehektől egy idős német házasp... (2009.08.29. 13:17) Nagypapa
  • .:Danka:.: kár h nem saját kép. 1x csinálj olyat, amiben te ülsz.. :) biztos azért pörgős ez a vacak, h felt... (2009.08.27. 15:27) Much more like it...
  • .:Danka:.: ki kéne próbálnod a kerékpárt. azon semmi nem automata és van lelke! :) (2009.07.06. 16:44) 현대 자동차 주식회사
  • Katyus Zsiráf: Hát azért én elfogadnám, ha netán valaki egy ilyen kulcsait hozzámvágná. Lehet itt nem a száguldoz... (2009.06.17. 19:06) Az első

Linkblog

2009.08.18. 11:48 Vidra1

Much more like it...

Elég régen blogoltam utoljára és mivel éppen ebéd előtti dekoncentrációval küzdök gondoltam a monoton gépelés majd kizökkent ebből az állapotból.

Tehát a mai autó. Mint ahogy a cím is talán sugalja ez már inkább volt kedvemre való volt. Ismét Hollandia. Lassan már egy 2 hónapja, hogy ott jártam. Emlékszem ezen a napon gyönyörű napsütéses idő volt és a kölcsönzős lány is jó kedvében lehetett mert megtört a jég és meglepett egy BMW X3-assal. A szívem mindíg a német technika felé húzott úgyhogy leplezetlen örömmel mentem átvenni a gépet. Az autó 2.0 benzines volt, BMW X-drive hajtás, ezt jöbb helyen is ráirták, nem árt az ingyen reklám. No mindegy, irány Hága a már berepült autópályás útvonalon. Állítgattam az űlést de kicsit furcsa volt mindíg a poziciója. Valahogy nem sikerült igazán megtalálnom a helyem de mégsem volt kényelmetlen. Talán erre mondják hogy megszokást igényel de nem rossz. Furcsa volt kicsit még a pici műszerfal is. Én valahogy nagyobbra számítottam. Az órák olyan érzést keltettek mint egy női karóra. Az a fajta amelyik a férfi órák mintájára készül és a formája próbál vagányságot, kalandot sugalni de mivel mégis csak egy női darab, jóval kisebb, finomabb és törékenyebb hatást kelt. A belső a szokásos BMW. Aki már ült ilyenben azonnal mindent megtalál. A kezelő szervek kézre állnak, a rádió/navi jól kezelhető bár kicsit kellett rajta agyalnom, hogyan is kell átváltani navira illetve hogyan kell a címet megadni de az első nehézségek után már ment minden mint a karikacsapás. Ez az autó is fel volt szerelve a kedvencemmel, nyitható panoráma tetővel amit azonnal használatba is vettem. Ez maga a csoda. Ha egyszer úgy hozza az élet hogy vehetek maganak valami komolyabb autót ez biztos hogy benne lesz az extra listában.

A 2.0 benzin motor ami sajnos már egy ideje csak 4 hengeres és nem a sor hatos szépen megy bár szerintem egy kicsit erőtlen. Vagy orrvérzésig kell pörgetni vagy nem igazán megy. Szerintem Ebben az autóban is 3.0d az igazi partner, bár olyat még nem vezettem.

Összességében azt mondom, hogy az elején kicsit távolságtartóan indult a kapcsolatom az autóval de a végén össze melegedtünk. Kellemes, el tudnám képzelni mindennapi használatra magamnak is. Szerintem igazi csajozós kocsi lehet, főleg itthon. Vagy ifjú managerek céges verdája.

Sajnos nem volt időm túl sokat autózni csak kb 250km-t. Ezalatt átlag 12l-es fogyasztást mértem ami talán nem is olyan sok figyelembe véve a 4x4 hajtást és hogy a motort eléggé pörgetni kell. Végig gondolva, kéne. Nem az én stílusom teljesen mert kicsit több benne magamutogatás mint azt én szeretem de együt tudnék vele élni.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://carroulette.blog.hu/api/trackback/id/tr691317268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

.:Danka:. 2009.08.27. 15:27:20

kár h nem saját kép. 1x csinálj olyat, amiben te ülsz.. :)

biztos azért pörgős ez a vacak, h feltűnőbb legyen...
süti beállítások módosítása