Elég régen blogoltam utoljára és mivel éppen ebéd előtti dekoncentrációval küzdök gondoltam a monoton gépelés majd kizökkent ebből az állapotból.
Tehát a mai autó. Mint ahogy a cím is talán sugalja ez már inkább volt kedvemre való volt. Ismét Hollandia. Lassan már egy 2 hónapja, hogy ott jártam. Emlékszem ezen a napon gyönyörű napsütéses idő volt és a kölcsönzős lány is jó kedvében lehetett mert megtört a jég és meglepett egy BMW X3-assal. A szívem mindíg a német technika felé húzott úgyhogy leplezetlen örömmel mentem átvenni a gépet. Az autó 2.0 benzines volt, BMW X-drive hajtás, ezt jöbb helyen is ráirták, nem árt az ingyen reklám. No mindegy, irány Hága a már berepült autópályás útvonalon. Állítgattam az űlést de kicsit furcsa volt mindíg a poziciója. Valahogy nem sikerült igazán megtalálnom a helyem de mégsem volt kényelmetlen. Talán erre mondják hogy megszokást igényel de nem rossz. Furcsa volt kicsit még a pici műszerfal is. Én valahogy nagyobbra számítottam. Az órák olyan érzést keltettek mint egy női karóra. Az a fajta amelyik a férfi órák mintájára készül és a formája próbál vagányságot, kalandot sugalni de mivel mégis csak egy női darab, jóval kisebb, finomabb és törékenyebb hatást kelt. A belső a szokásos BMW. Aki már ült ilyenben azonnal mindent megtalál. A kezelő szervek kézre állnak, a rádió/navi jól kezelhető bár kicsit kellett rajta agyalnom, hogyan is kell átváltani navira illetve hogyan kell a címet megadni de az első nehézségek után már ment minden mint a karikacsapás. Ez az autó is fel volt szerelve a kedvencemmel, nyitható panoráma tetővel amit azonnal használatba is vettem. Ez maga a csoda. Ha egyszer úgy hozza az élet hogy vehetek maganak valami komolyabb autót ez biztos hogy benne lesz az extra listában.
A 2.0 benzin motor ami sajnos már egy ideje csak 4 hengeres és nem a sor hatos szépen megy bár szerintem egy kicsit erőtlen. Vagy orrvérzésig kell pörgetni vagy nem igazán megy. Szerintem Ebben az autóban is 3.0d az igazi partner, bár olyat még nem vezettem.
Összességében azt mondom, hogy az elején kicsit távolságtartóan indult a kapcsolatom az autóval de a végén össze melegedtünk. Kellemes, el tudnám képzelni mindennapi használatra magamnak is. Szerintem igazi csajozós kocsi lehet, főleg itthon. Vagy ifjú managerek céges verdája.
Sajnos nem volt időm túl sokat autózni csak kb 250km-t. Ezalatt átlag 12l-es fogyasztást mértem ami talán nem is olyan sok figyelembe véve a 4x4 hajtást és hogy a motort eléggé pörgetni kell. Végig gondolva, kéne. Nem az én stílusom teljesen mert kicsit több benne magamutogatás mint azt én szeretem de együt tudnék vele élni.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
.:Danka:. 2009.08.27. 15:27:20
biztos azért pörgős ez a vacak, h feltűnőbb legyen...