HTML

Rent a car roulette

Munkám sok utazással jár, így sokszor bérelek autót idegen országokban. A cég ugyan csak a kompakt kategóriát engedélyezi nekünk de kis szerencsével és mivel elég sok pénzt hagyok a kölcsönző társasságoknál lehetőségem van más, adott esetben nagyobb kategóriás autókat is kipróbálni. Ezen az oldalon a véleményem osztom meg veletek ezekről az autókról és a helyekről ahol vezettem őket.

Friss topikok

  • Aszti: Ebben igazad van, hogy nem egy erőművész, de a VW levette a gyártósorról, és helyébe 1,2 TSI 105 L... (2009.09.12. 15:41) Na végre tényleg én...
  • .:Danka:.: nem gondoltam h ilyen jó járgány egy Merci. Mikor jöttünk haza a csehektől egy idős német házasp... (2009.08.29. 13:17) Nagypapa
  • .:Danka:.: kár h nem saját kép. 1x csinálj olyat, amiben te ülsz.. :) biztos azért pörgős ez a vacak, h felt... (2009.08.27. 15:27) Much more like it...
  • .:Danka:.: ki kéne próbálnod a kerékpárt. azon semmi nem automata és van lelke! :) (2009.07.06. 16:44) 현대 자동차 주식회사
  • Katyus Zsiráf: Hát azért én elfogadnám, ha netán valaki egy ilyen kulcsait hozzámvágná. Lehet itt nem a száguldoz... (2009.06.17. 19:06) Az első

Linkblog

2009.06.22. 16:20 Vidra1

Na végre tényleg én...

A tomboló sertés influenza kellős közepén landoltam Münchenben és vettem át első igazi saját bérleményemet. Vagy bérelményemet. Ezt majd a helyesírási szakértőm javítja. :o) A szokásos kompakt kategóriát kértem navival és vártam az eredményt. A lány a pultban azt mondta tud adni Ford Focus C-Max-ot vagy VW Golf Plust. A C-Max beépített, a Golf Garmin kézi navival lett volna. Én a Fordot akartam mert a beépített dolgok nem tudnak eltűnni meg nem is kell velük leadáskor a pulthoz vissza sétálni, ám kollégám a háttérből közbe szólt és így a Golf lett a befutó. 1,6 benzin, 105 Le, szerintem Highline felszereltség lehetett vagy arra tartott mert volt benne  MP3as rádió, digit klíma, 4 elektromos ablak, űlés fűtés és a többi szokásos. Ha jól emlékszem az autó egészen új volt talán 2000km lehetett benne. A 105 Le repített bennünket az autópályán már amennyire tudott. Nem tudom ki mit gondol de én a VW 1,6-os benzin motort ahogy van törölném a választékból. Semmire nem jó. Már elég nagy ahoz hogy elég sokat fogyasszon, ami esetünkben kb 9 liter volt viszont elég gyenge még ahoz hogy "smile factor"-ról még ne beszélhessünk. Haszontalan. Jó jó tudom, azért lendületből nem megy rosszul, ha akar és a szél is jó irányból fúj keservesen még a 200-ba is bele harap vele az autó de semmi több. Maga az autó szerintem semmi extra. Pontosan ugyan olyan mintha a Golf 5. Csak ebbe véletlen 4-gyel több levegő befúvót szereltek és a többlet levegő okozta túlnyomástól az autó kicsit felfúvódott. Kivéve a csomagtartót mert az a külső méretekhez képest nagyon pici. Kétten utaztunk 1-1 kabin mértű bőrönddel és laptop táskával de tele volt az egész. Alig fért be a cuccunk mellé a Garminhoz kapott táska. :o) Az autóval kb 60km-t autóztam, ami több mint egy vásárlás előtti próba út. Nem tudom, szerintem maga a kategória felesleges és ehez még túl drága is. Szerintem semmivel sincs nagyobb értéke mint az alap Golf-nak. Persze ha nem vagy 230cm magas és nincs szükséged az extra fej térre. Na akkor vegyél ilyet. Máskülönben, ez is csak egy a többi közül.

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://carroulette.blog.hu/api/trackback/id/tr421201282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

.:Danka:. 2009.06.22. 17:56:07

Garmin táska, ez jó :)

szerintem ez családi hétvégi autó, persze h nem nektek való, nem volt tele a hátsó ülés tinikkel :DD

Aszti 2009.09.12. 15:41:46

Ebben igazad van, hogy nem egy erőművész, de a VW levette a gyártósorról, és helyébe 1,2 TSI 105 LE változat lépett.

Tetszik a blogod!!!
süti beállítások módosítása