HTML

Rent a car roulette

Munkám sok utazással jár, így sokszor bérelek autót idegen országokban. A cég ugyan csak a kompakt kategóriát engedélyezi nekünk de kis szerencsével és mivel elég sok pénzt hagyok a kölcsönző társasságoknál lehetőségem van más, adott esetben nagyobb kategóriás autókat is kipróbálni. Ezen az oldalon a véleményem osztom meg veletek ezekről az autókról és a helyekről ahol vezettem őket.

Friss topikok

  • Aszti: Ebben igazad van, hogy nem egy erőművész, de a VW levette a gyártósorról, és helyébe 1,2 TSI 105 L... (2009.09.12. 15:41) Na végre tényleg én...
  • .:Danka:.: nem gondoltam h ilyen jó járgány egy Merci. Mikor jöttünk haza a csehektől egy idős német házasp... (2009.08.29. 13:17) Nagypapa
  • .:Danka:.: kár h nem saját kép. 1x csinálj olyat, amiben te ülsz.. :) biztos azért pörgős ez a vacak, h felt... (2009.08.27. 15:27) Much more like it...
  • .:Danka:.: ki kéne próbálnod a kerékpárt. azon semmi nem automata és van lelke! :) (2009.07.06. 16:44) 현대 자동차 주식회사
  • Katyus Zsiráf: Hát azért én elfogadnám, ha netán valaki egy ilyen kulcsait hozzámvágná. Lehet itt nem a száguldoz... (2009.06.17. 19:06) Az első

Linkblog

2009.07.06. 14:56 &Rush

Aranyoskám

Követem Csongort és laza uatzásbeszámolóval spékelem meg a mai leírásomat. Történt vala, hogy Müncheni kedvenc repterem kedvenc autókölcsönzője felé tartva a két terminál között megláttuk a német autógyártás új luxusát a Panamérát...

Ez a történet nem róla fog szólni, bár nekem nagyon tetszett. Akárki akármit is mond, gyönyörű autó, nagyon formás, simán bevállalnám a családnak..saját örömömre is persze.

A legjobb az a müncheni reptérben, hogy év eleje óta őrületes reklámverseny folyik a 2-es terminál hatalmas üvegfaláért, ami a terminálok közötti térről tökéletesen látható. A stuttgártiak kezdték az új E osztállyal. Akkora plakátot még életemben nem láttam. Valószínű, hogy a felrakás árából több mercit is hazavihettem volna. A Panamera már gyengébb, a fele üvegfalat sem foglalja el (persze a kép felső részét így is betölti). Panamera a Panamera előtt. Erről ennyit.

Választási lehetőség: merci b class - no thanks, eos - sajna 3-an vagyunk csomagokkal vagy ford kuga. Legyen, úgy is tetszik a kicsi teste.

Tényleg jól néz ki kívülről, nekem nagyon bejön, a ford design ezen mutat eddig a legjobban szerintem.

A kocsi csomagtartója baromi kicsi a méretéhez képest. 3 ember kabinbőrönd + laptop kombója már alig fér el a csomagtartóban. Belseje szerintem botrány. Minek kell erőltetni ezt a szürke, csillogó szart a műszerfalon.

Maradjunk egy kicsit a jó dolgoknál. Felszereltségfüggő, de a tolatókamera iszonyat jó. Mutatja  képet, számolja hogy merre mész éppen, milyen messze vagy a ütközőcserétől. Mikor belvárosban parkoltunk egyik este, már mindeki nyomta a hátsó sorban, hogy elég, elég, amikor én még nagy lazán rátoltam 5 centit. Ja, amúgy a kocsit lehetetlen rendesen belátni, belülről..kell a radar vagy a kamera.

 

A Ford beépített színes navija szép meg minden, de valahogy címfelvételkor sehogy sem akarta pont azt az utcát megtalálni ahova mi mentünk. Alap dolgok, mint más városi vagány autókra, éppen úgy igazak: Jó, hogy magasan ülök, de szar, hogy autópályán 160 felett olyan, mint egy ejtőernyő és csak a szelet fogja. A 2.0 TDCI biztos jó motor, valószínüleg ez a legjobb bele, de nagyon messze van egy BMW 2.0 dízeltől. Pirosnál versenyeztünk vele: 2000-ig simán vertek minket, nagyon lassan indult be, aztán lenyomtuk a szomszédot, de lehet, hogy rossz az összehasonlítás, mert addigra már túlléptük a megengedett sebességhatárt és hát ez azért csak Németország, itt még tiszetlik a táblákat.

Összességében kéne,mert szebb Ford nincs a belseje a Mondeónak is majdnem ilyen és még ha az nagyobb is, ezzel sokkal mővébb menni.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://carroulette.blog.hu/api/trackback/id/tr481229879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása