HTML

Rent a car roulette

Munkám sok utazással jár, így sokszor bérelek autót idegen országokban. A cég ugyan csak a kompakt kategóriát engedélyezi nekünk de kis szerencsével és mivel elég sok pénzt hagyok a kölcsönző társasságoknál lehetőségem van más, adott esetben nagyobb kategóriás autókat is kipróbálni. Ezen az oldalon a véleményem osztom meg veletek ezekről az autókról és a helyekről ahol vezettem őket.

Friss topikok

  • Aszti: Ebben igazad van, hogy nem egy erőművész, de a VW levette a gyártósorról, és helyébe 1,2 TSI 105 L... (2009.09.12. 15:41) Na végre tényleg én...
  • .:Danka:.: nem gondoltam h ilyen jó járgány egy Merci. Mikor jöttünk haza a csehektől egy idős német házasp... (2009.08.29. 13:17) Nagypapa
  • .:Danka:.: kár h nem saját kép. 1x csinálj olyat, amiben te ülsz.. :) biztos azért pörgős ez a vacak, h felt... (2009.08.27. 15:27) Much more like it...
  • .:Danka:.: ki kéne próbálnod a kerékpárt. azon semmi nem automata és van lelke! :) (2009.07.06. 16:44) 현대 자동차 주식회사
  • Katyus Zsiráf: Hát azért én elfogadnám, ha netán valaki egy ilyen kulcsait hozzámvágná. Lehet itt nem a száguldoz... (2009.06.17. 19:06) Az első

Linkblog

2009.06.18. 09:34 &Rush

Meglepetés!...vagy nem?

Amikor megláttam szerencsétlent a repülőtéren...ajajaj. Gábor 1 perce rakta le a telefont  és mondta, hogy ormótlan, kocka, semmi dizájn. Te szent ég, ezzel menjünk be a céges 5-ösök és A6-osok birodalmába!
Csomagtér kinyit, börönd berak. Meg kell hagyni van puttonya a rondaságnak. Megyek az anyósülés felé és nyitom az ajtót: "Ennek nincs kerete!" Na jó, ha vettem volna a fáradságot és felkészülök, hogy ez fog várni akkor nem lepödök meg. Mindenki valamire való autórajongó tudja, hogy egy subarunak nincs kerete.Én viszont meglepödtem, és nem azert mert nem láttam még ilyet, hanem mert máris éreztem, hogy nem is baj ha ronda, az biztos, hogy különleges.

Szállnék be de nem tudok, mert valaki olyan közel húzta az ülést,hogy nem fér be a lábam. Pedig nem tünt úgy, mintha közel lenne. Ebböl most az következett, hogy egész idö alatt kicsinek éreztem a kocsit. Pedig nem az.
Nézzük a forgalmit: kétezres benzines, 117kw (ha jól emlékszem). Akkor ennek mennie kell. Gábornak már van egy nap tapasztalata, azt mondja megy is ha kell de nem fogunk vele felszállni.
Nézzünk körül a belsejében. Az elsö ami eszembe jutott, hogy a subaru legendának valahol máshol kellett születnie nem a belsö térben. Második gondolatom, amit már ki is mondtam az volt, hogy remélem a belsö formavilág és a kocsi külsö tervezésére elkülönített pénzt odaadták a motor és a futómü fejlesztöinek. Bizonyára lesz itt még valami, amihez meg kell kaparintanom az a  rettentöen "untrendi" kulcsot.
Na akkor élvezzük ki a 20 percer utatat az irodába és ismerkedjünk azokkal az elemekkel amiket nem tudnék vezetés közben bizergálni. Van pl. ülésfütés, ami mehet is a 2-es fokozatra, mert hideg van. Autómata klíma. Jelenleg 30 fokra csavarva és fél gázra állitva a ventillátorok. Gábor azt mondja, hogy máshogy nem lehet eredményt elérni. Szkeptikus vagyok, imádom az autómata légkondit, és nekem müködjön is autómatikusan. Ez viszont autómata, de tekergetni kell a ventillátor erösséget meg a befúvás helyét is és van egy állás ahol az "AUTO" beállítás van. Rögtön elcsavargattam. Aztán vártunk. Semmi. Másnap olvastam a Totalcaron, hogy szar a légkondi. Hát az. Másnap adtam neki még egy esélyt és az erösséget "AUTO"-ra raktam az irányt pedig az ablak-ra állítottam. Fújt, mint az eszeveszett. Aztán 21 fokon elkezdtem izzadni meg a hang is zavart. Marad a kézi beállítás.

Most megnéztem ezt a képet. Nem rossz ez annyira. Tényleg nem az, de jobb ha nem ülünk elötte másban.
Mi maradt még ki. A radió nagyon béna, egyböl kicserélném, ha az enyém lenne.
Eltelt két nap és jönnek a visszajelzések, hogy a kocsi nagyon rendben megy az úton.
Csütörtök reggel van és elöször indítom el a motort saját kezüleg. A pöccnél egy kicsit tovább tart amig felpörög és rögtön hallom, hogy nem a megszokott hang köszön felém. Viszont az idegen hang kedves és vidám, kár hogy megint nagyon hideg van és kaparni kell az ablakot. Na elindulunk és meg kell állapítanom, hogy a szervó nagyon könnyü. Nem érzek semmit az útból. Elöször egy rövid, nyugalmas úton vagyok túl, semmi izgalom.
A többiek mennel haza délután, úgyhogy kiviszem öket a reptérre. Most hogy jobban megnézem ez a müszerfal olyan mintha egy regi suzuki swiftben ülnék. Index, ablaktörlö, müszerfal nekem tök olyan.

Kiértünk, leraktam. Továbbra sem éreztem semmit a Subaru mítoszból. El kellett volna menni a pusztába hupákolni egy kicsit, akkor talán kijött volna az erössége. Na mindegy, szerintem az emberek 90%-a kb. úgy használná az autót, ahogy én ebben a 2 napban. Ez azt jelenti, hogy bármilyen szuper is, inkább vennék ebböl a pénzböl egy németet vagy szebb japánt. Meglepett-e...hát nem.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://carroulette.blog.hu/api/trackback/id/tr211192637

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása